Bielen Produkten biedt u een antwoord op veelgestelde vragen.
Heeft u een bijkomende vraag of vindt u geen antwoord? U kan ons hier contacteren.
Bielen Produkten biedt u een antwoord op veelgestelde vragen.
Heeft u een bijkomende vraag of vindt u geen antwoord? U kan ons hier contacteren.
U kan uw bestelling aanpassen door contact op te nemen met onze dienst Interne Verkoop. Dit kan telefonisch of per mail. Een van onze medewerkers zal, indien mogelijk, de bestelling in ons systeem aanpassen.
U kan uw bestelling annuleren door contact op te nemen met onze dienst Interne Verkoop. Dit kan telefonisch of per mail. Een van onze medewerkers zal, indien mogelijk, de bestelling in ons systeem annuleren.
In de e-shop kan u betalen met Bancontact, Payconic of PayPal.
Bij het afhalen van een bestelling in het magazijn kan er enkel met Bancontact betaald worden.
Ook bij onze chauffeurs kan u met Bancontact afrekenen!
Bielen Produkten levert gratis over heel België vanaf € 175,00 excl. BTW. Bij bestellingen lager dan dit bedrag, wordt een transportkost van € 25 aangerekend.
Bielen beschikt over vaste leverdagen. Om zeker te zijn op welke dag uw levering zal plaatsvinden, kan u steeds contact opnemen met onze dienst Interne Verkoop op het nummer +32 (0)11 27 86 99 of via mail.
In de e-shop kan u betalen met Bancontact, Payconic of PayPal.
Bij het afhalen van een bestelling in het magazijn kan er enkel met Bancontact betaald worden.
Ook bij onze chauffeurs kan u met Bancontact afrekenen!
Onze chauffeur bezorgt u bij de levering een zendnota. Hierop vindt u een overzicht van de bestelling die u geplaatst heeft. Indien er artikelen niet tijdig op voorraad zijn bij ons en dus niet kunnen geleverd worden, komen deze automatisch in backorder te staan. Dit staat ook aangegeven op de zendnota. Van zodra deze terug op voorraad zijn, worden deze automatisch geleverd bij u.
Indien er geen backorders op de zendnota vermeld staan en de geleverde bestelling toch niet volledig is, kan u contact opnemen met onze dienst Interne Verkoop op het nummer +32 (0)11 27 86 99 of via mail.
Indien uw levering niet overeenstemt met uw bestelling, kan u contact opnemen met onze dienst Interne Verkoop op het nummer +32 (0)11 27 86 99 of via mail. Onze medewerkers zullen met behulp van uw juiste informatie nagaan wat er foutief geleverd werd en zo spoedig mogelijk een oplossing voorzien.
Er vinden geen leveringen plaats tijdens het weekend.
Bekijk de openingsuren van Bielen onderaan de pagina.
Wanneer er niemand aanwezig is op het moment van de levering, kan de bestelling niet in ontvangst genomen worden en ook geen zendnota afgetekend worden. De bestelling keert terug naar het magazijn en zal na telefonisch contact zo spoedig mogelijk geleverd worden.
Eventuele schademeldingen of tekorten dienen schriftelijk binnen de drie dagen na de levering te gebeuren.
Wanneer u een artikel wenst te retourneren, kan u contact opnemen met uw verkoopadviseur om een retouraanvraag in te dienen. Zij zullen de nodige gegevens noteren (klantnummer – zendnota nummer – factuurnummer) en nagaan of het artikel al dan niet geretourneerd kan worden.
Indien het product een voorraadartikel is, werken wij voor u een oplossing uit. Dit is enkel mogelijk als de producten ongebruikt zijn en zich in de originele verpakking bevinden.
Indien het product geen voorraadartikel is, werd dit speciaal voor u besteld. Terugname is in dergelijk geval niet mogelijk.
Retourneren kan tot maximum 3 maanden na aankoop
Artikelen die gebruikt zijn of zich niet meer in de originele verpakking bevinden, kunnen niet geretourneerd worden. Eveneens is de terugname van niet-voorraadartikelen onmogelijk, aangezien deze artikelen speciaal voor u in bestelling geplaatst werden.
Retouraanvragen vanaf 3 maanden na factuurdatum kunnen niet meer gecrediteerd worden.
Indien de aanvraag tot retour het gevolg is van een vergissing van de klant, zien wij ons genoodzaakt om 10% handelingskosten aan te rekenen.
Bij het retourneren van uw aankoop, ontvangt u een creditnota. Deze creditnota kan u afhouden bij de betaling van uw factuur. Indien er geen factuur meer is, maken wij het bedrag over op uw bankrekening.
Bielen hecht véél belang aan uw mening. We proberen de klanttevredenheid op verschillende manieren te meten. Via de klanttevredenheidsenquête onderzoekt Bielen de tevredenheid van de klant en spelen we in op de suggesties van de klant.
Als er zich toch iets voordoet waar u als klant minder tevreden over bent dan kan dit steeds gemeld worden, waarna vervolgens een oplossing aan u teruggekoppeld zal worden
Voor een klacht kan u contact opnemen met uw verkoopadviseur of onze dienst Interne Verkoop op het nummer 32 (0)11 27 86 99 of via mail. Zij zullen uw klacht registreren en zo spoedig mogelijk een oplossing aanbieden.
In de e-shop kan u betalen met Bancontact, Payconic of PayPal.
Bij het afhalen van een bestelling in het magazijn kan er enkel met Bancontact betaald worden.
Ook bij onze chauffeurs kan u met Bancontact afrekenen!
Om uw facturatiegegevens te wijzigen kan u contact opnemen met onze dienst Interne Verkoop. Dit kan telefonisch of per mail.
U kan contact opnemen met onze dienst Interne Verkoop op het nummer +32 (0)11 27 86 99 of via mail. Een medewerker zal de nodige info verzamelen en zal, in geval van een foutieve facturatie, zorgen dat u een creditnota ontvangt.
Contant, overschrijving na ontvangst factuur, betaling via domiciliëring
In de e-shop kan u betalen met Bancontact, Payconic of PayPal.
Bij het afhalen van een bestelling in het magazijn kan er enkel met Bancontact betaald worden.
Ook bij onze chauffeurs kan u met Bancontact afrekenen!
Als klant van Bielen kan u genieten van de voordelen van onze e-shop. Hiervoor kan u een account aanvragen via deze website.
Als klant van Bielen kan u online een account aanvragen. U vult uw gegevens in het formulier in en u ontvangt een bevestigingsmail.
Wanneer u uw gebruikersnaam vergeten bent, kan u contact opnemen met onze dienst Customer Service op het telefoonnummer 32 (0)11 81 91 44.
Indien u uw wachtwoord vergeten bent, kan u altijd een nieuw wachtwoord aanvragen via deze pagina.
U kan best contact opnemen met onze dienst Customer Service op het telefoonnummer 32 (0)11 81 91 44. Onze medewerker zal samen met u de stappen overlopen en het probleem trachten op te lossen.
Indien u graag een afspraak wilt maken of gewoon wat meer informatie wilt vragen, twijfel dan niet om ons te contacteren. We beantwoorden uw vraag zo spoedig mogelijk.
Contacteer ons